Bolaget ska ägna sig åt digitala tredimensionella skulpturer, tvådimensionella illustrationer och design samt tredimensionell printing till spel, tv serier, film samt reklamfilmer och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 914 | 9 715 | 12 236 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 565 | 1 437 | 2 168 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 786 | 1 475 | 2 168 |
Årets resultat (tkr) | 1 413 | 1 401 | 1 703 |
Summa tillgångar (tkr) | 5 943 | 5 770 | 7 179 |
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 914 | 9 715 | 12 236 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 565 | 1 437 | 2 168 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 786 | 1 475 | 2 168 |
Årets resultat (tkr) | 1 413 | 1 401 | 1 703 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 40 | 56 | 39 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 903 | 5 713 | 7 140 |
Tillgångar (tkr) | 5 943 | 5 770 | 7 179 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 467 | 1 454 | 1 753 |
Obeskattade reserver (tkr) | 500 | 500 | 790 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 3 975 | 3 816 | 4 636 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 5 943 | 5 770 | 7 179 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 2 839 | 2 460 | 3 406 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 866 | 747 | 1 015 |
Utdelning till aktieägare (tkr) | 1 400 | 1 400 | 1 700 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
Omsättning per anställd (tkr) | 3 305 | 3 238 | 4 079 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 1 235 | 1 069 | 1 474 |
Vinstmarginal | 15.8% | 14.8% | 17.7% |
Soliditet | 30.7% | 31.4% | 32.3% |
Kassalikviditet | 148.5% | 149.7% | 154.0% |
Bolaget ska ägna sig åt digitala tredimensionella skulpturer, tvådimensionella illustrationer och design samt tredimensionell printing till spel, tv serier, film samt reklamfilmer och därmed förenlig verksamhet.